Szkolenia dla pielęgniarek

Praca pielęgniarek jest często niedoceniana, a to właśnie one mają najczęstszy kontakt z pacjentem, zapewniają mu przez cały czas pobytu w szpitalu opiekę i troskę. Dodatkowo muszą posiadać szeroką wiedzę z zakresu medycyny. W praktyce okazuje się jednak, że najważniejsze w ich pracy jest podejście do pacjentów i ich rodzin. To ono w dużej mierze odpowiada za komfort i wydajność pracy. Dzięki zbudowaniu wzajemnych, dobrych relacji i zrozumieniu rzeczywistych potrzeb pacjentów, praca pielęgniarek ma szansę stać się przyjemniejsza, bardziej wydajna i opłacona mniejszymi kosztami emocjonalnymi.

Pacjenci, z którymi stykają się, na co dzień pielęgniarki są bardzo różni – niektórzy wyrozumiali i życzliwi, inni agresywni i roszczeniowi. Z każdym z typów warto umieć sobie radzić, a pomóc w tym mogą warsztaty, które pozwalają nauczyć się i wytrenować szereg zachowań sprzyjających w szybkim czasie osiągnąć porozumienie z pacjentami i ich rodzinami.

 

> Komunikacja z pacjentem

> Budowanie porozumienia z „trudnym” pacjentem

> Dziecko i rodzic w gabinecie zabiegowym i szpitalu

> Oswoić stres i nie poddać się wypaleniu zawodowemu

> Oswoić umieranie – praca z pacjentem terminalnym

> Asertywna komunikacja

> Rozwiązywanie konfliktów

Szkolenia dla pielęgniarek pomagają lepiej zrozumieć pacjenta

Wiedza z zakresu asertywnej komunikacji, komunikacji z „trudnym” pacjentem, pracy z pacjentem w stanie terminalnym, które można zdobyć podczas szkoleń pozwalają inaczej spojrzeć na wykonywany zawód. Pozwalają zdobyć umiejętności, które w toku codziennej pracy okazują się niezbędne do zmniejszenia poziomu stresu i są skuteczną profilaktyką wypalenia zawodowego.

Dzięki efektywnej komunikacji można w bardziej precyzyjny sposób docierać do pacjenta, odczytywać jego potrzeby, a także uspokajać i podnosić na duchu, co jest bardzo ważne w wielu terapiach.

 

Szkolenia dla pielęgniarek – dzięki nim można spojrzeć na swoją pracę z dystansu

Praca pielęgniarki generuje wiele kłopotliwych i uciążliwych sytuacji. Nie jest więc zaskoczeniem, że często dochodzi do wypalenia zawodowego spowodowanego natłokiem obowiązków i stresem. Szkolenie z radzenia sobie w trudnych sytuacjach z pacjentami i ich rodzinami, ale także w trudnych sytuacjach wewnątrz zespołu medycznego pozwalają spojrzeć na pracę z odpowiednim dystansem. Dają szansę spojrzenia na trudne emocjonalnie sytuacje z wielu perspektyw i wypracowania nowych, bardziej satysfakcjonujących zachowań.

Warsztaty i szkolenia dla pielęgniarek to możliwość zdobycia nowej wiedzy i przede wszystkim umiejętności, które sprawią, że codzienna praca będzie przyjemniejsza i przynosząca więcej satysfakcji.