Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich, którzy codziennie denerwują się na współpracowników zrzucających na nich swoje obowiązki, pacjentów, którzy kolejny raz przyszli z diagnozą z internetu, na wiecznie czepiającego się szefa, albo na podwładnych, którzy zdają się nie rozumieć co się do nich mówi. Słowem dla każdego, kto chciałby żeby jego stosunki z ludźmi w pracy poprawiły się, komunikacja stała się skuteczniejsza, a konflikt był przyczyną do rozwoju i postępu, a nie załamania nerwowego i chęci mordu.
Szkolenie ma na celu przekazanie wiedzy na temat podstawowych zagadnień związanych ze specyfiką sytuacji konfliktowych w zawodzie lekarza. Pozwala na uświadomienie sobie różnych rodzajów postaw, jakie można przyjmować wobec innych – szczególnie w sytuacjach trudnych zawodowo. Stwarza możliwość rozpoznania indywidualnego stylu rozwiązywania konfliktów i na jego podstawie kształtuje umiejętności konstruktywnego rozwiązywania konfliktów w zawodzie lekarza – zarówno w kontaktach z pacjentami jak i w zespole.
Szkolenie odbywa się w godzinach 9:00 – 15